فروشگاه نت گودز در اقدامی جهت توسعه شبکه فروش محصولات خود ، تصمیم به راه اندازی سیستم همکاری در فروش به صورت فرد به فرد گرفته است .در این روش، بعد از ارزیابی افراد علاقه مند که توسط تیم ما مورد تایید قرار میگیرند و ارائه آموزش هایی که در کانال تلگرامی ما (ویژه همکاران) قرار میگیرد ، افراد میتوانند کالاهای ارائه شده در سایت ما را با کد تخفیفی که انحصارا برای شما آماده شده ، به دوستان و مخاطبان خود معرفی کرده و برای خرید به سایت ما هدایت کنند . پس از انجام هر خرید توسط کد تخفیف ، به غیر از اینکه به فرد خریدار تخفیفی ارائه خواهد شد، همزمان برای شما نیز پورسانتی برای فروش آن کالا اختصاص می یابد.

برای عضویت در این طرح، بعد از پر کردن فرم ثبت نام (لینک آن در ذیل همین متن آمده است) و بعد از تایید شما توسط تیم نت گودز ، یک کد تخفیف برای برخی از کالاهای پر فروش و یا پکیج های استدیویی ما ، برای شما صادر میگردد.

شما تنها می بایست این کد را به دوستان یا مخاطبان علاقه مند خود که مایل به خرید محصولات ما هستند، ارائه کنید و یا این کد را در پیج اینستا، تلگرام و یا هرگونه شبکه اجتماعی دیگر خود تبلیغ کنید . از این به بعد هر فردی که با این کد، محصولی را از فروشگاه ما خرید کرد ، میزان مشخصی تخفیف به او داده میشود و همزمان، مبلغی هم به عنوان پورسانت به حساب شما منظور میگردد.

میزان تخفیف هر محصول یا پکیج با کد مشخص شده برای شما و همچنین میزان پورسانت شما ، به صورت جدولی تعریف شده (بعد از تایید عضویت شما) که برایتان ارسال میگردد . همچنین تسویه حساب پورسانت ها نیز در پایان هر دو هفته (یکبار) انجام شده و مبالغ کسب شده برای شما به حسابتان واریز میگردد.